FAQ

zijn jullie Dropshipping: NEE!

Wij doen niet aan dropshipping al onze producten liggen opgeslagen in Nieuwegein en verzenden dus gewoon uit Nederland.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat we moeten doen om je tevreden te stellen.

Neem contact met ons op voor verdere instructies over het retourneren. 

 

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1-3 dagen voor bestellingen in Nederland en België. Onze producten worden namelijk direct vanuit onze fulfilment uit Nieuwegein naar jou verzonden. Door deze unieke samenwerking kunnen wij verzenden via DHL, PostNL en DPD

Bestellingen voor 17:00 uur worden dezelfde dag nog verstuurd en dus binnen 48 uur geleverd*

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

Waar blijft mijn pakket?

Als u bestelling vlak voor een feestdag is besteld kan de vervoerder er misschien een dagje langer over doen*

Via uw track en trace kunt u zien waar uw pakket is

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Er staat dat mijn pakket is geleverd maar ik heb nog niks ontvangen?

Wij gaan altijd uit van de officiële track en trace van de levering maatschappij in Nederland en België. Als deze aangeeft dat de bestelling is bezorgd, dan is Gozyno™ niet meer aansprakelijk voor enige complicaties die bij de klant ligt.

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op de pagina: ''Track je order'' kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om jouw pakket te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

* Op de snelheid van transport (DHL, DPD, Budbee) hebben wij geen invloed, Elke bestelling wordt elke dag aangeboden aan de transporteurÂ